Auxiliar Administratiu/va – 29/08/2017

Als voltants d'Olot
Indústria
Possibilitats de contracte indefinit
Horari partit de dilluns a divendres
A, B. Vehicle propi

Funcions i Tasques a desenvolupar

Funcions departament d’expedicions: emetre albarans, preparar paquets material acabat, control logístic, enviaments de comandes, atenció telefònica als clients, recepció de compra de material.

Competències

Capacitat d’atenció al client, persona organitzada i ordenada, capacitat de treball en equip.

Estudis, experiència requerida, idiomes i informàtica

Estudis de CFGM o CFGS en administració o similar. Experiència en departament d’expedicions. Català i Castellà nivell alt. Informàtica nivell usuari.

Altres observacions

Carnet de conduir i vehicle propi. Possibilitats de contracte indefinit. Horari partit de dilluns a divendres. Demés condicions a parlar amb l’empresa.

  • Format del DNI/NIE: 00000000X / X0000000X

Hem rebut la teva candidatura, comprovarem si compleixes requisits i en cas afirmatiu enviarem el teu currículum a l’empresa.
Gràcies.