Administratiu/va amb certificat de discapacitat igual o superior al 33% – 16/04/2021

Indústria
40h/setmanals en horari partit

Funcions i Tasques a desenvolupar

Empresa del sector logístic busca una persona per a tasques administratives que disposi de certificat de discapacitat igual o superior al 33%, per realitzar entre d’altres les següents funcions:

  • Gestionar telefònicament les incidències amb els clients per a proporcionar informació de l’estat de la seva entrega.
  • Realitzar el seguiment dels enviaments a través del sistema d’informació.
  • Gestionar documentació, albarans, etiquetes d’identificació.
  • Coordinar-se amb altres departaments com tràfic i d’altres en relació a prioritats i reprogramacions.

Competències

Cicle formatiu de Grau Mig o Grau Superior en Administració. Coneixements de gestió documental administrativa. Bon nivell d’Office, internet, excel i correu electrònic.

Experiència de dos anys en tasques administratives i d’atenció al client. Es valorarà experiència en el sector del transport i la logística.

Domini del català i el castellà. Valorable coneixements de francès.

Estudis, experiència requerida, idiomes i informàtica

  • Habilitats comunicatives
  • Persona polivalent
  • Capacitat de treball en equip
  • Responsabilitat

Altres observacions

Jornada completa de 40h/setmanals entre les 08:00h i les 18:00h amb els corresponents descansos que marca la llei.

El procés de selecció es realitzarà a través d’una empresa intermediària.

  • Format del DNI/NIE: 00000000X / X0000000X

Hem rebut la teva candidatura, comprovarem si compleixes requisits i en cas afirmatiu enviarem el teu currículum a l’empresa.
Gràcies.