Direcció de Servei per Centre Residencial -15/05/2020

Funcions i Tasques a desenvolupar

Vols una feina en la que puguis liderar un equip de professionals interdisciplinari (psicosocial, assistencial i sanitari) amb la missió d’assolir la plena satisfacció de les persones ateses?

En dependència directa de la Direcció Operativa, la missió del lloc de treball de Direcció és definir i acompanyar el model organitzatiu, cultural, la gestió de persones i l’apoderament que facilitin l’eficiència i rendibilitat econòmica del servei i del producte.

La persona seleccionada, tindrà com a part principal de les seves responsabilitats, i sempre d’acord amb els valors de l’empresa (Innovadora, Propera, Participativa i Socialment Responsable):

  • Impulsar el desenvolupament, l’apoderament, la formació i l’actualització de coneixements i competències del seu equip, en coordinació amb l’Àrea de Persones.
  • Promoure i assegurar un clima de treball adequat a l’equip que gestiona.
  • Motivar, desenvolupar i fer seguiment de l’acompliment, rendiment i potencial de l’equip humà al seu càrrec.
  • Liderar la gestió pròpia del servei.

Competències

  • Persona amb capacitat relacional i motivacional, i amb habilitats i experiència en el lideratge d’equips de treball.
  • Professional amb capacitats de desenvolupar accions comercials en relació amb el servei.
  • Capacitats comunicatives altes per poder incidir especialment en la comunicació amb les famílies.
  • Capacitats de gestió, definició i seguiment d’objectius, anàlisi de necessitats, seguiment i acompliment de paràmetres de qualitat i seguiment i monitorització de la gestió econòmica.

Estudis, experiència requerida, idiomes i informàtica

  • Grau o Llicenciatura en Ciències Socials o de Salut (Treball Social, Educació Social, Infermeria, etc.)
  • Es valorarà especialment algú de la comarca i coneixedor/a dels agents i entitats socials i assistencials del territori.
  • Experiència en el sector i en tasques directives.

Altres observacions

S’OFEREIX:

  • Formaràs part d’una empresa líder en el servei d’atenció a les persones a Catalunya.
  • Treballaràs en un sector de constant creixement i transformació, estratègic per a la cooperativa fent ús de recursos i eines d’alta qualitat i innovadores.
  • Tindràs l’oportunitat de liderar un projecte significatiu de la cooperativa, ubicat a la població de Sant Joan Les Fonts, a la Garrotxa.
  • Treballaràs amb el model d’atenció Centrada en la Persona.
  • Lideraràs un equip interdisciplinari (psicosocial, assistencial i sanitari) que et proporcionarà suport i acompanyament.
  • Accediràs a formació contínua i específica vinculada al desenvolupament professional.
  • Participaràs en espais de relació i treball comunitari a nivell social i sanitari a la comarca de la Garrotxa.
  • Formaràs part de l’equip de direccions de l’empresa.

CONDICIONS:

Jornada: 40 hores a la setmana, segons VII Convenio colectivo marco estatal de servicios de atención a las personas dependientes y desarrollo de la promoción de la autonomía personal (residencias privadas de personas mayores y del servicio de ayuda a domicilio).

Horari: matins i tardes. Horari a concretar i segons necessitats del servei. Disponibilitat també alguns caps de setmana.

Salari: De 33.000 € a 40.000 € anuals, segons vàlua i vinculat a recorregut professional.

Data d’incorporació: 15 de juny de 2020.

Demés condicions a parlar amb l’empresa.

 

  • Format del DNI/NIE: 00000000X / X0000000X

Hem rebut la teva candidatura, comprovarem si compleixes requisits i en cas afirmatiu enviarem el teu currículum a l’empresa.
Gràcies.