Persona per atenció al client – 18/07/2019

18/07/2019
Un contracte indefinit
Jornada completa
B.

Funcions i Tasques a desenvolupar

– Gestió de reserves en l’àmbit de serveis turístics

– Gestió i recepció de les reserves d’allotjament

– Atenció al client ( presencial, telèfon i e-mail)

– Realitzar les tasques pròpies de la facturació i cobrament

– Gestionar les incidències i resolució a diferents situacions que puguin sorgir: informació turística, organització allotjament…

Competències

Bona actitud i predisposició, ganes d’aprendre i millorar dins la mateixa empresa, experiència en àmbit de comercialització i venda. Bon tracte d’atenció al client (experiència mínim 1 any amb atenció al públic) i predisposició a treballar en equip.

Coneixement de l’entorn, parc natural, garrotxa rodalies ( rutes a peu, bici,..gorgs..)

Estudis, experiència requerida, idiomes i informàtica

– Coneixement del paquet Office, correu electrònic (Outlook) i programa específic (Master asp)

– Eso, Batxillerat i idiomes : català, castellà, anglès i francès

Altres observacions

Carnet de conduir i vehicle propi per arribar fins al lloc de treball (Santa Pau). Incorporació immediata. S’ofereix un contracte indefinit a jornada completa.  Salari i demés condicions a parlar amb l’empresa.

  • Format del DNI/NIE: 00000000X / X0000000X

Hem rebut la teva candidatura, comprovarem si compleixes requisits i en cas afirmatiu enviarem el teu currículum a l’empresa.
Gràcies.