Recepcionista de Caps de Setmana – 09/08/2019

Funcions i Tasques a desenvolupar

– Seguiment i control de l’accés de socis i usuaris  a les instal·lacions.

– Recepcionista.

– Atenció a socis i usuaris resolent dubtes o recollint suggeriments.

– Atenció telefònica de petites consultes.

– Petites tasques administratives.

– Ensobrar, recollir o lliurar documents a socis.

– Contractació i venda de serveis.

– Gestió de les reserves de serveis (pistes de pàdel, entrades, etc.).

Competències

– Disposició a l’aprenentatge: Interès en aprendre nous processos o tècniques.

– Comunicació: capacitat de comunicar amb claredat tant telefònicament com presencialment.

– Treball en equip: capacitat de treballar formant part d’un grup/equip.

– Responsabilitat: saber valorar i prioritzar tasques.

– Adaptabilitat: facilitat per desenvolupar diferents tasques en diferents entorns.

– Organització: habilitats d’organització i d’autogestió.

– Iniciativa: saber valorar i proposar nous processos i millores dels actuals.

– Autonomia: autogestió dels recursos i del temps.

 

 

 

Estudis, experiència requerida, idiomes i informàtica

Estudis bàsics.

No es requereix experiència prèvia.

Català i castellà nivell alt: comprès, parlat i escrit.

Altres observacions

S’ofereix un contracte temporal amb possibilitats de fix. Horari de caps de setmana alterns. Incorporació 1/09/2019. Demés condicions a parlar amb l’empresa.

  • Format del DNI/NIE: 00000000X / X0000000X

Hem rebut la teva candidatura, comprovarem si compleixes requisits i en cas afirmatiu enviarem el teu currículum a l’empresa.
Gràcies.