Un/a Auxiliar Administratiu/va Comptable – 22/03/2021

Serveis

Funcions i Tasques a desenvolupar

Administració i comptabilitat:

  • Desenvolupar tasques comptables i financeres
  • Tasques administratives
  • Gestió de RRHH
  • Gestió de compres

Competències

  • Disposició a l’aprenentatge
  • Comunicació
  • Treball en equip
  • Responsabilitat
  • Autonomia
  • Organització

Estudis, experiència requerida, idiomes i informàtica

Grau superior en administració i gestió, financera o similar. Mínim 2 anys d’experiència en lloc similar.

Valorable coneixements del programa SAGE MURANO i coneixement del departament de compres.

Valorable coneixement de gestió i tramitació de formació bonificada

Imprescindible domini de català i castellà. Valorable coneixement d’idiomes (especialment anglès).

Imprescindible nivell mitjà d’informàtica. Imprescindible nivell mitjà de correu electrònic inavegació. Valorable coneixements tècnics de hard.

Preferible residència a la Garrotxa o rodalies

Altres observacions

Contracte inicial de 6 mesos amb període de prova amb possibilitat de renovació.

Mitja jornada (20h setmanals) amb possibilitat d’ampliació a 30h o fins i tot a 40h setmanals.

Lloc de treball: Les Preses

Demés condicions a parlar amb l’empresa

  • Format del DNI/NIE: 00000000X / X0000000X

Hem rebut la teva candidatura, comprovarem si compleixes requisits i en cas afirmatiu enviarem el teu currículum a l’empresa.
Gràcies.