Un/a Auxiliar Administratiu/va Comptable – 22/03/2021
Funcions i Tasques a desenvolupar
Administració i comptabilitat:
- Desenvolupar tasques comptables i financeres
- Tasques administratives
- Gestió de RRHH
- Gestió de compres
Competències
- Disposició a l’aprenentatge
- Comunicació
- Treball en equip
- Responsabilitat
- Autonomia
- Organització
Estudis, experiència requerida, idiomes i informàtica
Grau superior en administració i gestió, financera o similar. Mínim 2 anys d’experiència en lloc similar.
Valorable coneixements del programa SAGE MURANO i coneixement del departament de compres.
Valorable coneixement de gestió i tramitació de formació bonificada
Imprescindible domini de català i castellà. Valorable coneixement d’idiomes (especialment anglès).
Imprescindible nivell mitjà d’informàtica. Imprescindible nivell mitjà de correu electrònic inavegació. Valorable coneixements tècnics de hard.
Preferible residència a la Garrotxa o rodalies
Altres observacions
Contracte inicial de 6 mesos amb període de prova amb possibilitat de renovació.
Mitja jornada (20h setmanals) amb possibilitat d’ampliació a 30h o fins i tot a 40h setmanals.
Lloc de treball: Les Preses
Demés condicions a parlar amb l’empresa
Hem rebut la teva candidatura, comprovarem si compleixes requisits i en cas afirmatiu enviarem el teu currículum a l’empresa.
Gràcies.